Spanje | Javea - Reisverslagen van Caitlin van Dijken - WaarBenJij.nu Spanje | Javea - Reisverslagen van Caitlin van Dijken - WaarBenJij.nu
Spanje | Javea

ik ben in spanje! om precies te zijn javea dat ligt tussen alicante en valencia.
we zijn met vrienden op vakantie en het is super gezellig!we waren 10-8-2019 geland in spanje. de eerste 2 weken zijn onze vreinden er en daarna komt mijn oma de laatste week:) elke paar dagen stuur ik een update van wat ik heb gedaan dus we gaan beginnen met toen we hebben gekart!

13-10-2019: we zijn wezen karten! het was super leuk alleen heb ik helaas veroren:(maar ja het was super super leuk!daarna zijn we uit eten geweest.

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2019

Karten
Caitlin

Actief sinds 19 Aug. 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 144

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2019 - 31 Augustus 2019

Spanje | Javea

Landen bezocht: